رسیدن بیت کوین و اتریوم به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود

بیت کوین و اتریوم هر دو در آخر هفته گذشته به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود رسیدند. بیت کوین به بالای ۴۳,۰۰۰ دلار رسید و اتریوم به بالای ۲,۲۶۰ دلار رسید. در ادامه می توانید روند قیمت بیت کوین و اتریوم را در چند ماه گذشته مشاهده کنید.

1402/09/18

بیت کوین و اتریوم به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود رسیدند!

 

بیت کوین و اتریوم هر دو در آخر هفته گذشته به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود رسیدند. بیت کوین به بالای ۴۳,۰۰۰ دلار رسید و اتریوم به بالای ۲,۲۶۰ دلار رسید.

 

این افزایش قیمت ها احتمالاً به دلیل چندین عامل است، از جمله:

 

·      انتظارات برای تصویب ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)

·      افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال توسط نهادهای مالی سنتی

·      علاقه مداوم سرمایه گذاران خرد به ارزهای دیجیتال

 

در نمودار زیر می توانید روند قیمت بیت کوین و اتریوم را در چند ماه گذشته مشاهده کنید.

بیت کوین

 

بیت کوین در روز جمعه به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود یعنی ۴۳,۴۷۷ دلار رسید. این افزایش قیمت پس از گزارش هفته گذشته CNBC مبنی بر اینکه نمایندگان SEC با BlackRock و Grayscale، دو شرکت مدیریت دارایی بزرگ، برای بحث در مورد ETF بیت کوین دیدار کرده اند، رخ داد.

 

اگر SEC ETF بیت کوین را تأیید کند، این امر می تواند به افزایش پذیرش بیت کوین توسط سرمایه گذاران خرد و نهادی کمک کند.

 

اتریوم

 

اتریوم نیز در روز جمعه به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود یعنی ۲,۲۶۰ دلار رسید. این افزایش قیمت پس از تشکیل یک صلیب طلایی در نمودار قیمت اتریوم در تاریخ ۲۱ نوامبر رخ داد. صلیب طلایی یک سیگنال صعودی است که نشان می دهد روند صعودی در حال تقویت است.

 

اتریوم همچنین از افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال توسط نهادهای مالی سنتی بهره مند شده است. به عنوان مثال، در ماه نوامبر، بانک سوسیتی جنرال اعلام کرد که قصد دارد خدمات معاملات ارزهای دیجیتال را به مشتریان خود ارائه دهد.

موارد مشابه